úterý 23. února 2010

27. Jak jsem uklízela záchodky sekuriťákům:)

To mě zase jednoho krásného dne napadl skvělý nápad, že odepíšu na tajemný inzerát a po dobu olympiády se fyzicky (i psychicky) zničím večerním uklízením. Hned poté mi volal chlápek, že by mě potřebovali už večer a že si podrobnosti o místu mé „druhé“ práce domluvíme, až skončí směna té první:) Ve tři odpoledne jsem se na to samé číslo dovolala pro změnu paní, která mě měla nasměrovat na místo určení. Po několika zmatených telefonátech jsem po hodině a půl!!! dorazila na jakési staveniště s poslepovanými buňkami, ve kterých je po dobu olympiády ubytováno 1500 sekuriťáků a příslušníků policie.


O mém příjezdu tam samozřejmě z vedení nikdo netušil. Nakonec uznali, že těch 36 záchodků pro všechny musí někdo pravidelně uklízet a vzpomněli si, že vlastně najímají dalších pět lidí, z nichž dorazila jen jedna starší, moc milá kanaďanka. Po zběžném prohlédnutí této poslepované budovy jsem se za první zatáčkou skoro ztratila! Vypadalo to jak na obří lodi s kajutami, mělo to tři patra, čtyři křídla a minipokojíčky se dvěmi palandami.


Mým hlavním posláním bylo uvést minikoupelny se záchodem do stavu, ve kterém se nacházely, než se jimy prohnalo pár mužů zákona. Na pomoc jsme vyfasovali hadr, silný detergent ve spreji a roušky, které jsme odmítli. Jo a taky radu, že pokud prý záchodek vyteče a biologický odpad bude značně rozšířený po toaletě, že mají v prvním křídle chlápka přes bio odpady a že to zlikviduje. Good luck! Po třech hodinách monotónní práce, dvakrát převrhlého pojízdného vozíku a neustálého opakování věty ubytovaným „this toilet is now occupied, use the other one“:), jsem postupně docházela k převratným závěrům:


1. Mám já to zapotřebí? Teď jsem mohla být doma, koukat na záznamy olympijských disciplín a jíst zmrzlinu...
2. Ale zase pár dolarů navíc se vždycky hodí...
3. No ale v době olympiády bych si měla užít tu atmosféru a na záchodkách jí moc neucítím!!! (zato ten detergent cítím až moc a slzím z toho)
4. Vydrž, vydrž!!!
5. Končím, stejně mi to sem trvá hodinu a půl a autobusy jsou narvané ve špičce...
6. Ale zase to utíká, nedá se na tom nic zkazit, leda tak vylepšit...
7. Chce se mi spát a to ještě ta cesta domů...
8. To nedám už z toho spreje i pšíkám
9. Já chci tu zmrzlinuuuuuuuu:))


Po příjezdu domů jsem tuto práci vzdala a druhý den odepsala na další inzerát. Hledali umývače nádobí do gay domu. Začátkem března je tady totiž gay týden a to by byl další „hard core“:) Naštěstí neodepsali:)

Žádné komentáře:

Okomentovat