středa 23. prosince 2009

13. Krocan číslo 2...

Protože o kanadských vánocích není krocanů asi nikdy dost, rozhodla se Rendezvous, že se sejdeme kolektivně na Jamaica party v klubu Merlin´s tentokrát už ale za svoje úspory! Krocan zase nezklamal, ale opět nijak neohromil. Asi jsme my Češi větší závisláci na kapru než si myslíme (někteří:) V ceně bylo taky neidentifikovatelné pití, nejspíš baileys s mlékem a ledem, a další kupónek na pití mi kdosi podstrčil. Za něj jsem vyinkasovala rum s kolou. Další panák pak přistál na stole od našeho supervisora Branta a alkoholové promile vesele stoupaly podpořeny skleničkou vína, kterou jsem si dala před odchodem z bytu:)
Hlavní cenou večera byl zájezd na Jamaiku pro dva. Bohužel v užším seznamu 50-ti vylosovaných lidí jsem se na velké obrazovce nenacházela a tak jsem se vymotala nahoru po sjezdovce do postele. Peťa má tu samou Jamaica party dnes večer, takže šance odletět do  teplých krajin stále je:)

Žádné komentáře:

Okomentovat