čtvrtek 25. února 2010

28. Jak jsem servírovala švédskému králi krekry s mozzarelou:)

V olympijském stanu se mi líbí víc a víc. Nic moc extra nezvedám jako pravidelně v Rendezvous, pohádkově se najím (to že si budu v zimě pochutnávat na čerstvých borůvkách, jahodách a ananasu jsem netušila:) a následně nakrmím i Peťu přivezeným proviantem, procházím se po stanu, zdravím a směju se na lidi známé nebo neznámé a popíjím si vínečko na tajňačku za barem, když tam na mě vyjde řada:)

A to nejkrásnější na tom je, že je i čas dívat se na probíhající závod a všechny lyžaře si zblízka prohlédnout, když vycházejí nafukovací bránou směrem k našemu stanu. Nejvíc lidí z české delegace se přijelo podívat na slalom, kde Šárka Záhrobská vyhrála bronz. Panu JUDr. Petru Hrubcovi (generální sekretář Českého olympijského výboru) tímto děkuji za krásný rozhovor a taky za to, že se moje náušnice s motivem olympijského maskota Inukshuka (my mu říkáme ivošuk:) staly inspirací na dárek pro jeho dceru.
 

The logo and mascot of the future 2010 Vancouver Winter Olympics is based on the Canadian Inuit inukshuk. The inukshuk is a stone marker that has been used by the Inuit to help guide through the northern Arctic terrain for centuries - see the Inuit Inukshuk article for background information. The Inuit inukshuk has also become a symbol of leadership, cooperation, friendship and the human spirit.

Pan MUDr. Milan Jirásek (předseda Českého olympijského výboru) se svojí paní jsou strašně moc milí a hezky se s nimi fandilo. Předseda české vlády pan Ing. Jan Fišer s manželkou se zdrželi jen krátce a pak ještě stihli dojezd bronzového Lukáše Bauera. Tito a ostatní přišli fandit do stanu v našich národních úborech, které tentokrát navrhla firma Alpine pro a o tom, že se jim to povedlo, svědčí pochvalné pohledy a komentáře.
 

Nezapomenutelným se stal i den, kdy jsem servírovala švédskému králi (Carl XVI. Gustaf) krekry s mozarelou a guacamole omáčkou a taky den, kdy mi podal ruku ministerský předseda Kanady Stephen Harper...

Žádné komentáře:

Okomentovat